Kvalitet & Service

Højeste kvalitetskrav

Kvalitetskontrollen er en vigtig brik til vores høje kvalitetsniveau. Otte arrangerede medarbejdere i vores kvalitetsstyring, sørger for en vedvarende høj produktkvalitet, sådan at vi kan levere vore forhandlere førsteklasses reservedele.

I denne omfattende proces, samarbejder vi også med førende tyske institutter. Fra leverandørudvalg til overholdelse af kvalitetsstandarter, fra produktion til den endelige leverance.

Videnskabelige forsøg, fra materialets beskaffenhed, legeringer, slidstyrke, hårdhed og m.m. Alt dette er med til, at kunne give vore forhandlere den sikkerhed, at GRANIT overholder de kvalitetsløfter som de har givet deres forhandlere.

Bestilling indtil kl. 16:30-
Levering inden kl. 07:00 næste morgen.

 

Lager betyder kapitalbinding! Maskinantal er faldende i Europa samt at de forskellige mærker er stigende. Derfor er et stort centrallager i Europa, økonomisk den bedste løsning for forhandleren.
Med en lagerkapacitet på over 35.000 kvadratmeter er GRANIT Logistikcentrum det største central reservedelslager indenfor landbrugsbranchen i Europa.
Der lagerføres konstant ca. 122.500 positioner, og forsendes i gennemsnit ca. 4.328 ordrer pr. dag. Og GRANIT har en leveringsprocent på ca. 96,2.

Det hvad GRANIT i dag kalder standart, forudsætter en perfekt logistik, moderne lagerteknologi samt pålidelige samarbejdspartnere indenfor transport og logistik. MMed en GRANIT genbrugsboks, er vi med til at sænke forbrug af forpakningsmaterialer, og samtidig beskytter denne varer under transport.

Vær venlig at vedlægge E-mail adresse